dimarts, de novembre 29, 2005

Començo avui... sigueu benèvols

Bones el q sigui a tothom...

Ja ho dic a dalt, crec q "un més no farà mal"... Frase emprada en múltiples i variades situacions amb desenllaços tan diversos com sorprenents. Mai sabem si "farà mal" fins que ja és massa tard. Quan el moment arriba no val provar d'arreglar-ho, segur q ho espatlles més. Els "jo no volia...", "no pensava q acabaria així...", i d'altres excuses puerils que només volen intentar amagar la responsabilitat dels nostres actes no tenen cabuda. És per això que sempre provo de ser sincer amb mi mateix i fidel als meus principis. Quan les coses s'esguerrin només podran desaprovar-te no compartir les mateixes idees i maneres de fer que tu. I sobre gustos... ja se sap. Mai plou igual per a tots. Parlo en primeríssima persona doncs no em considero ningú per alliçonar i fer doctrina davant la vida que cadascú decideix portar...

En fi, no sé si aquest blog tindrà continuitat. M'agrada escriure. No ho nego. Però sóc terriblement erràtic i divago amb una frecuència excessiva q converteixen els escrits en pseudo exercicis de re-ubicació neuronal probablement poc interessants de ser llegits per internautes àvids d'informació instantània a través de la xarxa. Ja us he avisat... he tornat a naufragar pel mar d'idees caòtiques que solen rondar (q no omplir) el meu cap.

Aquí ho deixaré de moment. Quan arribi el següent escrit veurem per on sortiran els meus pensaments i com quedaran plasmats en aquest nou blog.


Fins la propera.

1 Comments:

Blogger Josep Maria said...

segur que serà interessant!
espero el primer post...
benvingut a la blogosfera!

6:56 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home