divendres, de febrer 10, 2006

Meme de rareses...

Val d'acord... Pepo, acceptarem el meme.

La veritat, no sabria ben bé per on començar. Desconec si alguns dels meus hàbits podrien titllar-se de rareses. Desconec si podrien titllar-se de qualsevol cosa. En fi.. ahí os lo dejo:

1.- Digueu-me guarro (xo no sóc l'únic) xo sempre que em tiro a una piscina (ja sigui x entrenar o no...) acostumo a pixar només arribar a l'altra banda. Espero no us ofengueu aquells que en disposeu d'una a casa vostra i alguna vegada m'hagueu invitat.

2.- Sempre em sua el nas abans q qualsevol altra part del cos. És familiar. jejejeje

3.- Al pixar (tema recurrent avui...) acostumo a tirar-me un pet. Ara hi penso i crec q quan estic a l'aigua (recordeu el núm. 1) no ho faig... demà m'hi fixaré... També acostuma a recorrem un calfred x l'esquena... (no tot és escatològic... jejejeje)

4.- Al beure'm una beguda d'ampolla que porti enganxines, sempre les acabo estripant... Aquest fenomen es veu amplificat amb les "estrelles" que begui...

5.- I per finalitzar... deixeu-me rumiar... potser el fet q abans d'un partit procuro saludar a tots els meus companys. I als entrenadors no+ un cop finalitzats els jugadors... Això és quelcom q porto fent desde fa un parell de temporades (no és cosa de superstició, ho asseguro).


En fi, crec q amb això queda resolt el tema del meme que va enviar-me en Pepo (o Sr. Spà si preferiu...) De moment jo aniré a dormir i seguiré pensant rareses (per anomenar-les d'alguna manera), o potser no ho faci... ja veurem.

Bona nit a tothom.

4 Comments:

Blogger Angel said...

Jejejejej....en aquest post em sento obligat a firmar....intentare ser benevol, pero hi ha algunes que no les puc passar.....
1- Toqueu-li la pasta de dents i aixafeu-l'hi la part de dalt ja veureu que passa es molt guay...
2- Quan el veieu pel carrer, el saludeu fent-l'hi un copet amb el puny a l'ombro dret, seguit d'un que "que passa Pau"...
3- Es la persona mes impuntual que pogueu coneixer...i si es tracta per anar de festa....buenoooooo
4- en aquesta tambe m'hi apunto....ens encanta parlar per telf.....;)
5- Parlant de pixera....ni al W.C ni dutxa, ni piscina...Pau la pica es lo millor...ehhhh????
6- I la mes important....Sempre sempre sempre que va borratxo....acaba baixant-se els pantalons....Quan no tb pero aixo es un altre tema....jejejejej
En fin, que aqui ho deixare.....
PD: Si las primeres piscines que fas son estil esquena, tb continues amb la teva raresa?? Podria entendre moltes coses llavors...jejejejej
Paglito... cuideseme muxo ok????
Gro gro gro bisou....
Connard jejejejej

10:57 a. m.  
Blogger Pablito el Gordito said...

Jejejeje!!! Fiiii de puta...

Ja ho diuen q et coneixen millor de fora q no pas de dins... jejejeje. El molt cabró el q no ha dit és què passa si qan va engominat li toques el cabell, eing?!?!?!?!

En fi, no puc rebatre res, tot és força cert... Potser caldria rebatre el tema dels pantalons. Només passa si acabo amb una "mandonguilla atòmica" o un "croissant galàctic" a la mà, ;p

Apa'la a tothom!!

9:12 p. m.  
Blogger lula said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

12:27 a. m.  
Blogger lula said...

Segur q només passa quan tens alguna cosa d'aquestes a la mà??!!!.... ;P

12:35 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home